FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!!!!!!!!!

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT
AZZÅ, FÖRLÅT ;_; JAG MENARE INTE JAG HAR VELAT BLOGGA MEN DET E SÅ STRESSIGT NU O JAG HAR VART INNE PÅ DATAN MEN ÄNDÅ SÅ HAR JAG INTE KUNNAT BLOGGA :'<!!!!! o bella, förlåt om du har damp på meiij, men jag har haft det så jobbigt me min familj sista tiden :'( jag kanske kan berätta nån annan gång hur det har varit men inte nu... allt jag kan säga e att mina föräldrar e skilda (va aldrig ens gifta), jag har inte träffat en av mina systrar på 4 år, mor hatar far och igår berätta jag för mamma att jag inte ville bo hos henne :'( kanske låter lätt, men inte om man har en aggresiv thailändare till mamma o.o

Kan inte skriva mer nu, deppar för mkt :'( bye!

vgcx

PS. FÖRLÅÅÅÅÅT BELLAAAAAAAAAAA!!! VILL INTE FÖRLORA KONTAKTEN MED DIG T-T

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Gud vad längesedan jag skrev till dig..Vill tacka för din underbara blogg, har dig på bloglovin lägg gärna till mig också kan vi följa varandra bättre? Kramar

2011-11-28 @ 12:40:23
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: cindy's ▲

Fin blogg! (:



Intresserad av mode? Klick gärna in hos mig och få massor av mode inspirationer!!



http://cindyvuong.blogg.se

2011-12-01 @ 20:50:58
URL: http://cindyvuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0