VATTENMELON ! 8D

Hej På Dej! :D Just nu sitter jag o äter vattenmelon ! 8'D Dä ä smaskäät ! x) Som ni ser har Noxxi fixat designen o de blev ju SKITSNYGGT ! 8D Hoppas vi får fler besökare nu.. 3: För just nu har vi typ 5 besökare -.-'' MEN IGÅR HADE VI 21 ! X-O Så jalla jalla, kolla bloggen o tipsa era vänner! XD Assu, ja venneh vad jag ska skriva så jag gör "3 saker ni nt visste om mig" :) Jag  vet att jag gjorde "10 saker ni nt visste om mig" förr gången men jag orkar bara 3 nu ! x'P



1. Jag HATAR ost! :s De e de värsta jag vet ! X.X
2. Jag HATAR smör också ! D: Fast jag har smör på mackan, men bara ytte pytte lite ! :D
3. Jag HATAR lila! xD Jag mår nästan illa av den färgen ! :S (Men de e nt så att om ni har på er lila kläder tycker jag att ni har fula kläder.. )


Mwihihihi de blev bara saker jag HATAR men jaja... XD




bellaaaa xd



Jusste, vi kanske kunde göra nya såna ^  så dom passar designen lite mer! :3 
                                                         |
                                                         |
                                                         |


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0