mupp... mupp... MUPPPPPPPP

Tjobre xD

Sry för min låga update, men jag har liksom inte haft tid elr pallat xD igår satt jag vid datan hela dan bortsett från kvällen, för mina 3-menningar kom (stavning?? XD)

Jag hatar verkligen detta tema! -.- det har vart i åratal typ o.O känns så iaf xD tur att det e nytt tema imårrn -..O elr rättare sagt kl 00.00 inatt 8'D

Wooh idag ska vi till sången o bada ;D ska bli skitkul ;D fast jag hitta inte mina badbyxor så jag fick liksom lite damp... men jag hitta dom ;D Jag brukar bada i bikini-överdel, ett par badtrosor o badbyxor över 8') säkert vääldigt många som gör det ;D o imårrse när jag vakna kändes det som om jag hade en knöl i läppen. Jag kollar mig i spegeln o ser ett myggbett på underläppen -..- det va inte så värst skönt...

vgcx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0