lagg XD

Hälluuh!! :D

Bella e ju borta så jag sköter bloggen sj (bella din jövfel -..- xD) så när det e dags at svara på frågor så blir det först jag som svarar enskillt. men en sak till alla som läser denna blogg... VET NI INTE VAD DETTA BETYDER
FORFUN!!
ASSÅ! JAG HAR FÅTT 3 FRÅGOR 1 TILL MIG, 1 TILL BELLA O 1 TILL OSS BÅDA, MEN BARA 3 TOTAALT! JAG VÄNTARR!!! fråga hellst genom mail på msp o kommentar, på chatt e de nog ingen idé xD

Jag satt o chatta me nåra o då plötsligt gör jag en upptäckt:
hg
asså figarinaa hade 2 likadana djur!! o.ó sen när jag ska byta kläder:
ruy
assåå whaat???
yhds
helskumt! O.O

jag hade en looktävling me vem som gjorde bästa looken. Nellan20 vann :D grattis <3 såhär va looken:
...............................................................................................
snygg va? :D men det va jättesvårt att bestämma vinnare för det va asmånga snygga! jag menar det!

Jag tkte att Monstrez (min boonie) såg lite lessen ut. Jag tror hon vill ha en kompis! kolla va ledsen!:
...
stackars monstrez... ska fundera på om jag ska köpa en till :3

Maila elr kommentera frågor!!! TVG svarar först o när bella kommer tbx svarar hon :) (bestämmer jag xD) Bajjs!! xD

vgcx

Kommentarer
Postat av: Foki doki

Till TVG

Super fin blogg o du e jätte cool!

Min fråga e:

Varför ville du ha litet huvud på headern? xD De ska se galet ut men ändå...

2011-07-23 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0