HWÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vet att jag inte vart inne på 1 vecka, men jag har fasktiskt inte kunnat! Internet hade kraschat o jag har vart i stockholm. Jag har vart på kryssning, bröllop, millesparken o lite annat. men nu ska jag förklara vf jag e ledsen. såhär gick de till:

När jag va på kryssningså var jag o min 3-menning utanför taxfree'n o vänta på pappa o min andra 3-menning (dom får heta 1 o 2 nu). vi satt på en grej vid kassorna o jag hade mobilen i fickan. men min ficka "utar" väldigt mycket så den ramla ut utan att jag märkte det. jag o 1 gick för att leta efter dem o då kolla jag i fickan om jag hade mobilen där så jag kunde ringa. men där låg den ju inte så vi gick tbx till platsen där vi satt men vad ser vi? Inget! nån hade tagit min mobil o pappa va as arg! vi va i receptionen flera gånger o kolla men ingen mobil! efter typ 3 dagar när vi kommit hem så säger pappa att han fått en nakenbild skickat från mig! o då va de ju den som tog min mobil som skickat! o de gjorde den til typ hela min kontaktlista! toppen eller hur :'(

hoppas ni läser allt o lider me mig! jag har fått samtal om det o just nu sitter jag o gråter!! Min syster trodde det va jag som skickat!!

en lessen vgcx

Kommentarer
Postat av: arishia

:´( jag lider me dig ♥

även fast vi aldrig chattar

2011-07-21 @ 14:25:17
URL: http://msparishia.blogg.se/
Postat av: Snowing

Neej..Vad synd :(

Lider med dig <3

2011-07-21 @ 14:31:50
URL: http://emsj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0