fader abraham, fader abraham...

...flera söner hade abraham, o dom åt o drack, o dom drack o åt o så gjorde dom så här: EN GÅMG TILL!!

BLAAGAAHAHA XD

Iaf, Tjo! xP
igår vart jag vip i ett år WOH! Det va awesome =w= först gick det inte, för innan hade vi försökt 3 gånger, sen gick det inte :( (för ett tag sen) O igår så fick jag damp när det stod att det va spärrat D:< jag bah "DAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMP" XD men pappa ringde banken o fixa det men det tog typ 1 tmme för han e inte så bra på sånt -.o vi lista ut me banktanten (xD)att pappa hade ä i sitt lösenord men det fick man inte så vi ändra <:3

När jag blev vip så fick jag ju sc såklart xP mkt sc ♥w♥ 50.000 >8'D o jag va generös o gav 9 st presenter -.o mkt ja vet xP o som bevis har jag bild!!
gnhv
fh
Hoppas ni ser att det står 2 juli på alla -_- o de här va när jag fick senast:
jgh
31 maj, min skapelsedag, som en födelsedag. 1 present :'< som jag inte ens önska :'< o kolla! jag har vart utan present länge o gett asmånga (har gett mkt mer än vad jag visa) -.- inte så värst många som e generösa :'< rättvist? nee tror inte det -.-

Efter jag har haft lite sämre uppdatering än bella så blir detta ett ganska långt inlägg xP

Igår skulle jag börja göra en film, o så började det lagga när jag ändra kläder på bellaa -.- så här vart det att se ut xD
ghf
hahaha satt o skratta åt dom små shortsen XD o längst upp stod det "Null" ist för BellaaBellaa BAHAHA XD o kolla shortsen bakom dom vita o trasiga BAHAHAH XD Mwiih va kul det va XD

Jag skulle göra en header till min tråkiga egna blogg o ville ha me min boonie så jag tog en asgullig bild på henne när hon åt ;D
:P
Lilla söta Monstrez ;D o jag kolla statistiken o vi hade rekord igår O.O
bvj
O.E trots våran noobiga style? xD Men noxxi lägger väl in headern snart ;D o hoppas design också -.o
avslutar me en snygg bild på mig igår xD
















































Suddigt -.- BAJJ!!!
:0-.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0