BAJS

Hallå där! :D Asså, det laggar såhäääääääääääääääääääääääääääääääär mycke på msp just nu ! xD Så jag kan typ nt vara inne just nu.. :s Hoppas de blir bättre senare ! (Y) Iaf.. ingen av oss har direkt bloggat så mycket xD Så vi har typ 3 besökare just nu, och två av dom e ju jag o TVG ! O.o Men vi ska försöka bättra oss ! :D Uhm.. på fredag eller lördag åker jag till öland, och kommer stanna där i två till tre veckor.. utan dator ! :s Jag kommer sakna er massooor ! D: Men ja iaf, om ni läser Elins (Elin_Elin99's) blogg så vet ni att hon ska till kalmar, och jag vet inte, men jag tror hon ska till öland också men skitsammaaaaa! xD Så jag och hon ska till ölandsdjurpark tillsammans ! :'D Det ska bli skojj skojj.. men det finns inte så jääääääätteeeee många karuseller eller vad man ska säga ! xD Men de finns ju djur, och så kan man bada där, och då finns de typ som en mini mini mini mini mini mini flumride (Stavning) x'P Har ni varit på ölandsdjurpark nån gång? :) Jaja.. NU SKA JAG FÖRSÖKA LOGGA IN PÅ MSP XD WISH ME LUCK ! :s



PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PÅ ER! 8D



dghs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0