BADA, BADA, BADA 8'D

Tjoo! xD

Den där jövfeln Bella har visst inte bloggat mkt senaste tiden... -.o (ta inte det bokstavligen bella xD) Jag har liksom tänkt på bloggen hela tiden... xD Även när jag badat :D jag bada i gustavsvik igår o då tänkte jag såhär: Jag måste "bloggen" hoppa "bloggen" från "bloggen" 10:an! "bloggen..." XD

Jag hade ju tänkt på att hoppa från 10:an, asså 10 meter :D fast det gjorde jag inte -.- jag e asbesviken på mig sj D: fast när jag stod på 7:an (7,5) så kände jag bah "OMG JAG PALLAR INTE D:" :< sista gånge jag skulle hoppa sa jag till mig sj "MALIE DIN JÖFFLA IDIOTJÄÄVFEL!! DU ÅKER ATMOS FEAR SOM E 106 METER HÖGRE ÄN 10 METER!! DIN IDIOT!! HOPPA FÖRFÄÄN! DU KLARAR DET DIN TÖNT! xO" xD men såklart gjorde jag inte det -.- jag hoppa från 7,5 ist xD fast det gjorde ont o.O VATTNET SLOG MIG MELLAN BENA XO JAG KAN JU INTE PISSA LÄNGRE XO DET GÖR ONT XO (xD)

Jag har badat 3 dagari rad 8'D idag me :'3 o igår på gustavsvik, om du va där så kanske du såg mig om du såg nån me blå bikini-topp o rosa bikini-underdel me en fjäril på xD i början hade jag badbyxor också men det gick inte att åka kana med dem xD MEN om ni såg mig, kommentera elr maila på msp xD

vgcx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0