inte bloggat...

Hulahuuu!! xD
Tjobre!! :3 jag vet att jag inte bloggat mkt (igen) men jag har faktiskt gjort en del. jag har vart i Helsingborg på festival :3 det va askul :D sen när jag va där bestämde jag att jag skulle byta klädstil. jag bestämde mig för att ha japansk stil så jag gick in på google o sökte efter kläder online :3 jag hitta 2 hemsidor men denna e bäst:
http://www.talkingclothes.se/se/
egentligen fick jag adressen av en på msp men den va jättefin o jättebra o jättefina kläder :3
mer kan jag inte bloggah nu :3 jag ska till gotland på lördag o e där en vecka utan data... då kommer jag inte va inne. men jag visar sakerna jag ska köpa imårrn :3 bajj!
vgcx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0