10 Saker ni kanske inte visste om mig ;o

Efter som bella gjorde en så vill jag också göra xD

1. Jag tkr mitt namn IRL e askonstigt, men i Thailand e det ett så vanligt namn som det nästan går att få -.o

2. Jag kan inte uttala vampire rätt xD

3. Jag har 4 syskon o 5 plastsyskon. mina syskon heter Annie (Egentligen Anyamanie som e thailändskt), Tanya, Jambo (Egentligen Silwat) och Kithima.
4. Mitt Riktiga namn e Malinie som betyder flicka som klär sig i blommor (pinsamt -.-) o mitt smeknamn e Malie so jag vill bli kallad o det betyder Vacker Blomma (det e mkt finare -.o)
5. Jag har bara halvsyskon och min syrra Annie's pappa tog självmord när Annie va 7 år. (det e sant, loovar!! o.o)

6. Jag tål inte småkryp -.o förutom myror, ÄLSKAR MYSOR! >8'D en gång döpte jag en myra till Julius o alla bah WtF? -.o XD
7. Det värsta jag vet e sprutor O.o JAG DÖR AV SPRUTOR DOM E HEMSKA JAG DÖR! e typ allergisk mot dem BAHAH

8. Jag spelar fiol, går på teater o bild och älskar att sjunga kareoke xP

9. JAG ÄLSKAR MAAT!!! 8'D

10. när jag äter citron ser jag asdampig ut xD typ såhär: <<<<<<'''8>>>oo=.eew XD

MWÖHOHOHÖHÖHHÖHHÖÖ XD

:0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0