W o w

Woho vi hade 3 besökare igår..  -.-  Och den där TVG bloggar inteee! D: Wäääh xD Men anledningen av att jag bloggar "mer" nu är för att jag är sjuk, så jag har liksom inget bättre för mig än att sitta vi datan... o.O Men sen när jag blir frisk och går i skolan igen, kommer jag inte sitta så mycket ´vid datan, bara så ni vet ! :3 Ja, som jag sa e jag sjuk, så jag missar första spanska lektionen idag ! D: Men eftersom de e den första tror jag dom mest kommer prata typ "vad heter du?" haha a ni fattar xD Och juste, de e kringelfestivalen idag till imorn, de e nån jöäffla festival som är på stan. Va där förra året, asså själva festivalen va inte så kul, men ja ju där me mina kompisaaar så de va ju rätt roligt ändå ! xD Men eftersom jag e sjuk vet jag inte om jag ska gå i år, men jag kanske ändå inte skulle ha gjort de för de är bara tråkiga artister som kommer i år ! :s Egentligen hade jag bestämt me Elin att vi skulle gå, men aa, tror inte hon heller kommer tycka de är så roliga artister ;) Får nog ringa henne sen..... Okej, askul inlägg jag veeeeet ! :D KANSKE lägegr in en bild på mej IRL senare idag.. KANSKE! xD Men nu ska jag försöka komma upp ur soffan loch göra lite frukost innan jag dör av hunger! ;) JALLA HEJ DÅ



:P
Hahahhaha en bild på TVG's boonie ! xD




dghs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0