Sorry :s

HEEEEEJ PÅ ER! Asså förlååt såhääääääääääär mycket för att jag inte bloggat ! 3: har dåligt samvete nu.. xD Men asså jag är liksom inte en "blogg människa"... Men den här bloggen är ändå bäääääääääääst ! 8D Iaf.. jag tänkte berätta lite om v ad jag gjorde på öland och sånt! Jo, det har varit lite dåligt väder där, så jag har inte gjort så mycket, typ spelat kort! O.O'' Men dom dagarna det har varit bra väder så har vi vart på stranden, eller så har jag hoppat studsmatta / solat på studsmattan ! xD Uhm.. juste! En dag så kom min farbror och hans fru, för dom var också nere på öland tydligen! Och så var dom barnvakt till deras barn barn vilket är mina kusinbarn.. okej det blev lite krångligt men iaf ! xD Men det var inte så jätte kul för ena kusinbarnet är 3 år och andra bara några månader... D: Men jag hoppade lite studsmatta me 3-åringen, men sen tyckte han det blev läskigt ! o.O (Jag kanske hoppade LITE  för högt ^^) xd Uhm.. och en dag var jag ju på ölands djurpark med Elin, det var jätt skojj ! :'D Och sen bla bla bla blaaaa.. hhöhö! xD Men igår skulle vi gå på resturang, och på vägen till resturangen är det typ en trappa, och när vi kom upp för trappan kom en tanta, en FULL tant.. och bah "HJÄLP MIG NER FÖR TRAPPAN ! " Och jag bah "Gå gå gå gå gå! :s" Och hon bah "JAG BEHÖVER HJÄLP ! " Och bla bla bla.. så pappa fick gå ner för trappan med hennes rullator xD Medans hon gick som en jag vet inte vad ner för trappan medans hon höll som en jag vet inte vad i "räcket" eller vad det heter xD Och min syster frågade tanten om hon behövde hjälp att gå ner och hon bah "NEJ NEJ, DET GÅR BRA!" Men sen när pappa gick upp för trappan sa tanten "HJÄLP MIG NEEEER!" så pappa fick hjälpa henne ner.. UUUUSCH SÄGER JAG BARA.. USCH ! D: Hon va as äcklig :s Jag hade bara struntat i henne.. ^^ Mwuhuhuuuhu ! (D)
Juste, msp har blivit sveriges segaste skit! Jag kan inte göra nååååånting ! D: Så som jag har sagt till några personer, så ska jag vänta en vecka och se om det blir bättre, men om det inte blir det så slutar jag ! D:
Apråpå nåt heeeeeeelt annat var det en jävla idiot som ville få mig låst bara för att jag skrev "Bye ***tches" i min profil.. -.-'' Men den nooben råka skicka mail till MIG istället för att rapportera.. HAHAHAH xD


dghs




Kommentarer
Postat av: Äääälin ! XD

Hhahahahah vilken tönt ! XDDD

2011-08-06 @ 16:07:34
Postat av: Bälllaa!

Jaaaaaaaaa! XDDD

2011-08-06 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0