King

Aa nu ska jag berätta vad King är förnåt! xD 





Såhär ser planen ut:









2. Den som e King börjar, och man har en basket boll, och när man börjar måste man skjuta bollen i "ögat" (den där grejjen i mitten) så den studsar i ögat till te x knekten.


3. Då ska knekten då te x skjuta bollen till bonden osv.


4. Om man skjuter utanför planen, egen ruta, missar bollen, eller skjuter i ögat NÄR man redan har börjat spelet, åker man ut. Men bara om det står folk i kö. Om man bara e 4 stycken som spelar kommer man bara till bondens plats.


5. Och man får göra bomber, och de är när man gör en jätte hård studs me bollen så den flygar låååååångt upp i luften... xD Om ni fattar hur jag menar ! ;P


6. Det finns också nåt som heter "Line" och det är om bollen studsar på nån av linjerna kan nån säga line, och då får den börja med bollen den gången ! :)



7. Och själva spelet går ut på att man ska försöka bli King, så man försöker ju ta ut dom andra genom att gör "oschyssta" vilket är te x bomb, eller att man liksom "studsar ut bollen" asså typ att bonden skjuter på knektes platta men så den studsar UTÅT ! xD Aja ni fattar ! xD




A JAG TROR DET VAR ALLT. NU VET NI HUR MAN SPELAR KING! :D OCH JA, JAG VET ATT JAG ÄR BÄST PÅ ATT FÖRKLARA ! ^^






dghs


Kommentarer
Postat av: Henna

Jag kommer att spöa dig på kind ;D 8D

2011-08-25 @ 18:17:59
URL: http://msphennavarv.bloggplatsen.se
Postat av: Henna

King menar jag :D

2011-08-25 @ 18:19:12
Postat av: Bella

Mwahhaha in your dreeeeaams ! ;)

2011-08-26 @ 08:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0