Fan va nice ! -.-

Mm askul att man e sjuk ! :s Idag gick ja ju till skolan.. vi hade klassfoto idag ! xD HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag blev bra på bilderna ! xD Uhm.. a typ efter de gick vi till klassrummet o då mådde jag typ inte så bra (E förskyld) men jag tänkte att det kanske skulle gå över snart ! :P Så gick vi ut på raaaaaaaast o då spela vi King, kan förklara i NÄSTA inlägg vad det är ! xD Men iaf.. det var typ inte ens kul -.- Eller jag brukar tycka det är ASkul.. men ja, de beror ju på vilka man spelar med ! o.- Men a så gick vi in i klassrummet.. och då mådde jag inte alls bra så då fick jag gå hem. Så nu sitter jag här hemme och hostar ! xD Men jaja jalla jalla hej då ! D:


dghs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0