...

Asså jag stör mig rejält på när folk säger att emo är en musikstil, men nu kommer alla ni som säger de bli så j*vlaa knäckta.. så lyssna nu! o.O xD


Okej, emo är kanske en musikstil, men dom som lyssnar på den musiken ser ju ut på ett speciellt sätt, typ svarta kläder och sånt, så då blir det ju en klädstil också, och emo'n brukar ju typ... skära sig? Så då blir det ju ett beteende också typ, så där har ni ju en hel stil! För det är ju exakt samma sak som rockare, rock är en musikstil, folk som lyssnar på rock ser ju ut på ett speciellt sätt, alltså kallas dom rockare! ;) För om ni tänker efter, om emo nu bara skulle vara en musikstil, kan ju lika gärna en fjortis lyssna på emo? :s Men jag tycker självklart inte att man ska kalla nån emo bara för att den har svarta kläder o a, för man kan ju vara punkare eller rockare eller allt sånt där! xD Men jag ville bara säga att emo inte bara är en musikstil, så man KAN säga att nån är emo.. asså om den ÄR emo.. Okej nu blev de krångligt men a.. NI FATTAR ! xD Puss Puss jalla jalla hej då ! xD



dghs


Kommentarer
Postat av: elin

Sant ! :D

du är bäst ;)



Vaaahheeetterrr det.., tack för din anmälan farmor ! :D

Lycka till??;)



hahahaahhhaha :D



Puss Puss isaaaa :D :*

2011-08-28 @ 11:21:17
URL: http://enflickaah.blogg.se/
Postat av: Isaa

Klart ^^



MEN ELIN ! BERÄTTA I SKOLAN OM DE DÄR FÖR JAG FATTA SERIÖST NADAAA! xD <3 (Kommer nt imorn sårru vet.. :s )

2011-08-28 @ 15:10:38
Postat av: Isaa

Klart ^^



MEN ELIN ! BERÄTTA I SKOLAN OM DE DÄR FÖR JAG FATTA SERIÖST NADAAA! xD <3 (Kommer nt imorn sårru vet.. :s )

2011-08-28 @ 15:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0