Dööö

Tjaaaa! Har astråikgt ._.  Uhm...imoooorn ska vi ta klassfoto.. ja vill intee! D: Jag blir alltíd så ful på bild ! xD Typ... öh... xD Msp funkaar typ ibland, och ibland inte! :s De e rätt jobbig.. D: Men nu e jag äännu mer säker på att jag slutar ! Jag har bara slösat tid på folk som jag trodde  va schyssta.. men sen visar det sig att dom e helt dumma i huvet ! -.-'' Msp har också förändrat några av mina vänner IRL.. och nt på ett "bra" sätt. :/  Öhhh ja typ nu vill jag bara dööööööööö! -.-'' DET HÄR ÄR SVERIGES ROLIGASTE INÄLGG, JAG VET ! X-O Jaaja bla bla bla bla bla... jo nån dag ska jag lägga ut en bild på mej irl ;) Men jag varnar er bara i förväg.. JAG ÄR ASFUL ! x3 Nu orkar jag inte mer jalla jalla hej då ! ö.-





dghs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0