ALLIHOPA GÖR SOM JAAG ! 8D

Juste alla flickor och pojkar! ^^  JAG TRODDE JAG VAR FRISK OCH KUNDE GÅ TILL SKOLAN IMORN MEN NEJ, JAG HAR JU F'KKING FEEEEEBEER ! -.- Askul.. asså jag venneh om vi har syslöjd imorn eller på tisdag.. för om vi har de imorn tar jag livet av mig.. inte för att jag gillar syslöjd.. jag HATAR syslöjd.. asså HATAR HATAR HAAAAAAAAATAAAAAAAR ! Men eftersom jag o Elin hade så skojj förra veckan på syslöjden vill jag dit igen ! 8D HAHAHAHAHHAH, de va nåt aaaaaaaaaaskul som hände men jag kommer inte ihåg vad! o.O Berättar om jag kommer på de.. :D Mm intressaaaaaaant ! >8D E ja nu sitter jag hemma sjäälv för mamma, pappa och min systäääer gick ut o gick.. bara lämna mig ! D:< BUHUUUU 3: xD Uhm.... JA VET NT VAD JAG SKA SÄGA  SÅ BAJS BAJS HEJ DÅ ! xD



dghs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0