-

'Ällu ! :'D Mwohhhohooh så brukar jag svara i telefonen "'Ällu, de är Belle" xD Micket instressant.. micket ! 8D Uhm... just nu har vi TVÅ F*CKING LÄSARE ! :@ Och en av dom är JAG ! Asså vad ska vi göra för att ni ska läsa bloggen? Ja, jag vet, vi bloggar typ ingenting! Men det är ju för att vi inte har några läsare, för om man kollar i början bloggade vi mycket mer ! Men liksom varför ska man blogga om ingen läser, man sitter ju bara och skriver massa skit som ingen ändå bryr sig om? Nöjj, sånt vill jag inte veta av ! xD Men iaf.. idag ska jag nog städa mitt rum.. D: Men jag måste faktist, det ser ut som.. som.. som TVG har vart där och lekt babian ! :o Och det kommer ta extra lång tid för att på min stol, ligger det en såhäääär fet hög med kläder, och i min garderob är det kaos.. verkligen KAOS! Så jag måste städa hela min fula garderob, sen hela mitt fula rum! Och jag måste ju damsuga och sånt och jag vet fan inte ens vart vi har alla dumma städgrejjeeeer! Dx kommer ta liiivet av mig! D: Jusste, när jag säger så "Jag kommer ta livet av mig" så menar jag inte så.. okej? xD Jalla hej då ! :D

dghs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0